takta
takta

بطور كلي دو روش در بليچينگ وجود دارد:

۱- بليچينگ در مطب يا Office Bleaching

بليچينگ Office، به معناي سفيد كردن دندان ها نزد دكتر و در مطب مي باشد كه كليه مراحل آن از ۰ تا ۱۰۰ در محل دندانپزشكي انجام مي شود.  مقدمه اي كه براي اينكار بسيار حائز اهميت است اين است كه اگر دندان هاي شما داراي هرگونه پلاك هاي ميكروبي و جرم باشد، قطعا پيشنهاد مي كنيم جرم گيري و بروساژ دو فك را به صورت كامل قبل از بليچينگ آفيس انجام دهيد.

۲- بليچينگ در منزل يا Home Bleaching

بليچينگ Home به معناي سفيد كردن دندان ها در خانه و به وسيله خود شخص است.

آفيس بليچينگ:

در اين روش كه سفيد كردن در مطب ناميده ميشود، ژل‌هاي بليچينگ با غلظت بالا و براي زمان كوتاه و مشخصي بر روي دندان قرار ميگيرند و در اين روش سرعت سفيد شدن دندان بالاتد از روشهاي خانگي است ولي در صورتي كه به درستي استفاده نشود ممكن است باعث حساسيت زود گذر در لثه و مخاط دهان شود. در نتيجه دندانپزشك بايد مهارت كافي در بليچينگ دندان را داشته باشد.

در اين روش براي جلوگيري از تماس مواد اكسيدكننده با لثه‌ها از ژلهاي مخافظ مخصوصي استفاده ميشود كه با مهارت بر روي لثه قرار ميگيرد و با نور آبي محكم ميگردد.

ماده مورد استفاده در بليچينگ دندان, پراكسيد هيدروژن (مطبي) و يا كارباميد پراكسيد (خانگي) ميباشد. ژل بليچينگ سفيد كننده دندان معمولا حداكثر معادل ۳۵% پراكسيد هيدروژن غلظت دارد.

در بازار تجهيزات دندانپزشكي, تجهيزات و وسايل كمكي ديگري نيز مطرح است كه متناسب ساختار آنها در طبقه بندي‌هايي مانند ليزر, پلاسما آرك, ال اي دي, ديودها و ... قرار ميگيرند و اين نكته را فراموش نكنيد كه در نهايت ژل بليچينگ است كه دندانهاي شما را سفيد ميكند و نوع دستگاه در فعال سازي ژل موثر بوده!!!

بليچينگ خانگي:

در اين روش, دندانپزشك از دندانهاي شما قالب ميگيرد تا براي شما وسيله‌اي به نام ”تري بليچينگ“ بسازد. اين وسيله به شكل دندانها و شفاف است. بايد ماده بليچينگ را درون تري و در نواحي مربوط به هر دندان قرار داد و سپس تري را روي دندانها گذاشت.

برخلاف ادعاي برخي از دندانپزشكان نتايج حاصل از بليچينگ, دائمي و هميشگي نيست و به طور معمول بعد از چندين ماه نياز به تكرار دارد.

فرآيند سفيد شدن دندان‌ها نياز به استفاده منظم و صحيح از ماده بليچينگ دارد. ممكن است در چند روز اول سفيدي دندانها چندان محسوس نباشد, نااميد نشويد و ادامه دهيد.

به طور معمول و در بيشتر افراد زمان لازم جهت سفيد شدن دندانها دو هفته است. هر چند ممكن است در بعضي افراد بسته به عامل بد رنگي دندان اين مدت زمان بيشتر است.

ماده بليچينگ به صورت سرنگهاي قابل تزريق است. بعد از تزريق ماده در تري بايد پيستون آن را كمي به عقب كشيد تا ماده تحت فشار نشت نكند و به هدر نرود.

ماده بليچينگ را در خارجي‌ترين قسمت‌تري در حفرات مربوط به دندنها قرار دهيد و سپس‌تري را در دهان قرار دهيد و آن را كمي فشار دهيد. اضافات آن را پاك كنيد.

بعد از استفاده , تري را زير آب سرد بشوييد.

هزينه بليچينگ دندان و سفيد كردن دندان

هزينه و قيمت بليچينگ يا سفيد كردن دندان متاثر از ۲ عامل اصلي است:

 

‍‍۱- ماده استفاده شده براي بليچينگ دندان

۲- نوع بليچينگ از نظر Office يا At Home

بيشتر بخوانيد :

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۰۴:۵۱ ] [ takta ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی