takta
takta

1. ايمپلنت ها ظاهر طبيعي و زيبايي دارند

ايمپلنت دندان در داخل استخوان فك قرار مي گيرد و يك پروتز مصنوعي كه شبيه تاج دندان طبيعي شما است در بالاي آن چسبانده مي شود. اين پروتز را مي توان با توجه به اندازه دهان و رنگ دندان هاي خود سفارشي كرد تا از ساير دندان هاي شما قابل تشخيص نباشد.

به عبارتي شما اصلا نبايد نگران غيرطبيعي يا مصنوعي بودن دندان جديد خود باشيد. زيرا همه چيز  طوري پيش مي رود كه شما در نهايت ايمپلنتي كه از هر نظر شبيه به دندانتان است را خواهيد داشت. اين موضوع مي تواند منجر به بهبود طرح لبخند و افزايش اعتماد به نفس منجر شود.

2. آن ها به تسهيل بهداشت دهان و دندان كمك مي كنند

زماني كه دنداني از دست برود رسيدگي به بهداشت دهان و دندان كمي دشوار مي شود. زيرا احتمال پوسيدگي سطوح طرفي دندان هايي كه در دو طرف حفره هستند بيشتر  مي شود. اما اگر شما ايمپلنت بكاريد، آن جايگاه پر مي شود و روال سابق دندان هاي خود را تميز مي كنيد.

از مزاياي ايمپلنت دنداني اين است كه تميز كردنشان بسيار آسان و مانند ساير دندان هاي طبيعي شما است. اين يعني لازم نيست بيشتر از دندان هاي طبيعي خودتان، ايمپلنت ها را تميز كنيد.

3. ماندگاري بسيار طولاني دارند

يكي از بزرگترين مزاياي ايمپلنت دندان، دوام و طول عمر بالاي آن است. پس از نصب ايمپلنت ها آن ها مي توانند تا 25 سال دوام داشته باشند. در صورتي كه بهداشت دهان و دندان به خوبي رعايت شود آن ها ممكن است تا آخر عمر نيز سالم باقي بمانند.

بيشتر بخوانيد : لمينت دندان چيست؟

4. عملكرد دندان ها را انجام مي دهند

با يك يا چند دندان از دست رفته ، ممكن است هنگام صحبت و غذا خوردن دچار مشكل شويد. ايمپلنت هاي دنداني مي توانند اين مشكل را با پر كردن جاي خالي دندان ها برطرف كنند. افرادي كه ايمپلنت دارند در مقايسه با افرادي كه هنوز جاي دندان از دست رفته خود را پر نكرده اند بهتر ميجوند و در صحبت كردن مشكلي ندارند. بنابراين بهبود قدرت جويدن و بهبود اداي كلمات را بايد از مزاياي ايمپلنت دندان دانست.

5. به جلوگيري از تحليل استخوان كمك زيادي مي كنند

هنگامي كه دندان خود را از دست مي دهيد ، استخوان اطراف آن ها به دليل عدم فعاليت شروع به از دست دادن توده استخواني مي كند كه اصطلاحا تحليل استخوان نيز ناميده مي شود. اين از دست دادن استخوان، ممكن است منجر به تضعيف كل فك شود و خطر شكستگي هاي پاتولوژيك را افزايش دهد. اما خوشبختانه ايمپلنت دندان به استخوان نيرو مي بخشد و از تحليل رفتن آن جلوگيري مي كند.

6. از كج شدن دندانهاي ديگر جلوگيري مي شود

زماني كه يك يا چند دندان از دست بروند، جاي خالي آن ها موجب كج شدن ساير دندان ها مي شود. به عبارتي اكنون كه دندان هاي سالم و به جاي مانده هيچ تكيه گاهي ندارند با فشار جويدن كم كم به سمت جاي خالي دندان هاي از دست رفته متمايل مي شوند و موقعيت مناسب خود را از دست مي دهند. اين باعث مي شود لبخند شما و عملكرد دندان ها دچار آسيب شوند.

خوشبختانه ايمپلنت دنداني اين فاصله را پر مي كند و دندان هاي مجاور را حمايت مي كند تا نظم و موقعيت مناسب خود را از دست ندهند.

7. به متفارن ماندن صورت كمك مي كنند

تنها مشكل دندان هاي از دست رفته، كج شدن دندان هاي ديگر نيست. به دليل تحليل استخوان در بخش هايي از فك، ممكن است تقارن صورت نيز به هم بخورد. اما با كاشت ايمپلنت مي توانيد به بازسازي فكي كمك كنيد و تقارن را نيز به صورت برگردانيد. بنابراين اين هم يكي ديگر از مزاياي ايمپلنت دندان است.

منبع : كلينيك دندانپزشكي دنيا

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۱۳:۲۰ ] [ takta ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی